Veelgestelde Vragen (FAQ's)

Veelgestelde vragen

-Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd bedraagt 5-10 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening nemen. U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail zodra uw bestelling is verzonden. 

-De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de Track en Trace link die je hebt ontvangen

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op!

-Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
U kunt uw bestelling annuleren of wijzigen binnen 24 uur na plaatsing. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Na de periode van 24 uur kunnen we de annulering of wijziging niet garanderen.

-Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.

-Wat zijn de verzendkosten?
Gratis verzending! De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

-Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.

-Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of defect is aangekomen?
Als uw bestelling beschadigd of defect is, neem dan onmiddelijk contact op met onze klantenservice! We zullen u instructies geven voor het retourneren van het artikel en zorgen voor een vervanging of terugbetaling.

-Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Adreswijzigingen zijn mogelijk binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling. Neem contact op met onze klantenservice om uw afleveradres te wijzigen.

-Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

Klik hier om een retourformulier te downloaden.


-Hoe kan ik mijn bestelling volgen en w
aar vind ik mijn Track en Trace code?
Na verzending ontvangt u een e-mail met een trackingnummer. Hiermee kunt u de status van uw bestelling volgen via onze website.

-De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

-Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
U kunt contact opnemen met onze klantenservice via s2.ecommerce@icloud.com of het contactformulier op onze website. We streven ernaar om alle vragen binnen 24 uur te beantwoorden.

We hopen dat deze FAQ-sectie nuttig is voor u. Voor verdere vragen of opmerkingen staan we altijd voor u klaar!


Contact form